Pages

4/13/2012

pirmais pavasara tauriņš

Vakar redzēju pirmo pavasara tauriņu. Dzeltenu, spožu un gaišu. Daži jau pateica, ka būs vilšānās, ticējumi, ka skumjas lietas. Bet vienmēr esmu ticējusi tam dzeltens tauriņš- saulaina vasara, raibs- raiba vasara. Tomēr beigās es pieķēros pie šī ticējuma:

Kādu pavasarī redz pirmo tauriņu, tāda tai vasarā jeb
gadā ir dzīve. Ja gaišu tauriņu redz, tad dzīve gaiša,
priecīga. Ja melnu, tad būs tumša, bēdīga dzīve un pat
nāve sagaidāma. /M. Auziņa/


Vakar aistāvēju savu kursa darbu. Kad man sāka uzdot jautājumus, man jau likās, ka būs slikta atzīme, bet biegās man ielika 7. fuuu.... Tā nu vakarā es, Elīna un Kārlis gājam nosvinēt uz Queens britu pubs. Elīna laimēja 3 alus kausus, tādēļ bija jāiet un bija arī iemesls kādēļ iet! :)

11.aprīlī biju uz "Latvijas biblotekāru 15. konferenci". Dažādi temati gan interesanti, gan nu tādi nekādi. Tomēr savu LBB Jauno speciālistu sekciju pārstēvējam labi.

Nespēju noticēt, ka ir palikušas tik vairs 13 dienas līdz braucienam uz Vāciju. Ceru, ka laiks būs labs, lai apskatītu visu ko sirds kāro! :)

Rasa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Nekautrējies atstāt komentāru! :)