Pages

10/25/2012

atrastā

negribēju atkal bloga ierakstu vai esmu mirusi? 
Teikšu tā esmu ierūsējusi. Slinkums, tā saucamā rudens  depresija un vēl visādus iemeslus vienmēr var atrast. 
Kamēr citur snieg sniegs, tikmēr Rīgā lietus lāses sitas logā. Esmu nolēmusi šo nedēļas nogali pavadīt Rīgā, kaut sākumā domāju doties uz Limbažiem. Svētdien jāstrādā jau, kaut kā tā ceļošana reizēm apnīk. :) 

Biju plānojusi šogad iesaistīties CPD23, bet kā jau redzējāt, tie kas man seko uznāca jau augstāk minētais slinkums. Bet ticu, ka kādreiz es to uzvarēšu.

Kas noticis jauns manā dzīvē? 
Jau gandrīz 5to mēnesi man ir darbs, ir dienas, kad gribu iet prom, bet citreiz gribu palikt. Šis mēnesis ir vissmagākais. Bet es ceru, ka ar novembri viss ieies savās sliedēs un viss būs kārtībā. Man ir jāsaņemas. 
Savu īsto un vienīgo neesmu satikusi. :( Gaidu viņu. Kaut te bija divas iespējas, kaut kāda bremzēšana iestājās un nekas vēl līdz šim iestājusies. Lai cik tas dīvaini nebūtu, manā dzīvē kaut kā ir puiši/vīrieši ar vienādiem vārdiem. Protams, ir izņēmumi. Viņš- mana vislielākā nelaimīgākā mīlestība. Neesot cilvēkam ar modeles augumu ir grūti kādam iepatikties un pārsvarā dzīvē satiku kretīnus. Piedodiet puiši, bet man tomēr ir arī dvēsele
Ja jau saskāros ar modeles augumu, tad man ir viens mērķis. Manos plānos nekad nav bijis būt par tievo modeli, bet ir plāns no dažiem kg atbrīvoties. Gribu vismaz reiz kādā no saviem izlaidumiem izskatīties satriecoši, līdz šim tā nav bijis. Īpaši necenšoties kaut kas nāk nost, bet es zinu piespiedīšu sevi. :) 
Vienmēr ir teikts, ka galvenais ir sevi mīlēt. To tu tikai vari iemācīties, ar to tu nepiedzimsti.  Šodien uzņēmu bildi un tā lika man par sevi padomāt, ka tomēr kas skaists manī arī ir vēl palicis. Bildīti vari paskatīties šeit pat kā profila bildi. :) Kaut kas mani tur piesaista. :) 

Kādu laiku atpakaļ rakstīju, ka gribu sākt rakstīt iknedēļas rakstu, vispār melnraksts ir.  Tā kā pašlaik es domāju, ka rīt šo rakstu ieraudzīsiet! :) Es patiešām gribu saņemties, domāt pozitīvi un dzīvot. 

Rīt man arī ir svarīgs uzdevums pa visu solīto sniegputeni atrast- ziemas mēteli un zābaciņus! :) Novēliet veiksmi! Sestdien plānos satikt Aneti un aiziet apēst saldētu jogurtu! :) 

Vispār man liekas, ka šis ir emocionāls raksts no manis, sen vai vispār tāda nav bijis! Nebaidies iekomentēt! :) 
Ārprāc tikko atcerējos par savu "Pay it forward" akciju. Luīze un Elīna solos līdz Ziemassvētkiem! :D 
Kamēr esmu beigusi šo ierakstu tikmēr logā sitās krusa. Ceru, ka drīz snigs. 
Ar sveicieniem,
Rasa


3 komentāri:

  1. You are awesome + Stay Strong!!!!!!!!! xx

    AtbildētDzēst
  2. Esi stipra, sievietēm vienmēr jābūt stiprai! un nesatraucies par pay it forvard.... gan būs iedvesma ka'dudien..

    AtbildētDzēst
  3. Padies, par labajiem vārdiem! :)

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)