Pages

5/23/2011

singing in the rain

Patiesībā tas ir ļoti vecas mūzikla tipa filmas nosaukums, bet es domāju šai dienai piemērots, jo dīvainā kārtā dators ir nokļuvis netālu no loga un ik pa laikam ko dungoju... un kad lietus lāses pieskaras palodzei ir sajūta, ka nemaz neesi iekšā, bet esi ārā... protams sausumā ir daudz patīkamāk, bet silts vasarīgs lietus, kas atveldzē karstā vasaras dienā būtu patiešām laikā, bet vēl nav vasara. Patiešibā, par filmu "Singing in the rain" uzzināju tikai no vienas Glee epizodes, bet traileri noskatījos man šķiet, ka man nepatiks tā filma, liekas vecmodīga, bet te baudāms Glee miksējums starp Umbrella un Singing in the rain.

Pagājuša nedēļā ar kursabiedreni aizdevāmies un filmu "Es mīlu tevi Rīga". Nu filma bija baudāma, skatāma, bet kaut kas pietrūka. Man pietrūka kaut kāds savienojums, kas savestu stāstus kopā, bet nu tas ir tikai mans viedoklis. Lasīju, ka esot vēl 2 filmas līdzīgas šai: "Parīze, es mīlu tevi"(Paris, Je T'Aime) un tās pašas filmas veidotāji izveidoja "Ņujorka, es mīlu tevi" (New York, I love you).

 

Lūk visu filmu traileri vai nu kā tos pareizi latvisko! :D Bet nu Parīzes un Ņujorkas filmas bija ar budžetu, bet mūsu latviešu bezbudžeta filma. Bet visā visumā skatāma un baudāma, tik kas pietrūka. jā un es piekrītu tam, ka Rīga ir skaista un filmā ir daudzas ļoti skaistas vietas Rīgā parādītas. Tikai ja ikdienas steigā mēs arī tās pamanītu.... 
Protams, braucot uz Alfu, Cinamon, kur skatījāmies filmu neizpalika brauciens ar jauno tramvaju. Daži cilvēki vēl nav pieraduši, ka ir jāpiespiež podziņa, la itiktu ār';a, bet tas ir tāpat, ka tagad parastajos transportos spiežot pogu, ziņojot tā šoferim, ka kāpsi ārā... Nu es sapreastu vecāki cilvēki var aizmirst, ka jāspiež poga, bet ne jau jauni... :) tā nu ar elīni iztaigājam Alfas veikalus, iegājaām viekalā, kuru es definēju kā: 
Ja omīte grib būt stilīga starp pārējām omītēm, tad viņai tiešām tur ir jādodas! 
Jā tai veikala bija tādas vecmodīgas lietas, no veciem audumiem, it kā jau ir tagad modē vecmodīgas lietas, bet ne tik traki vecmodīgas... Veikala nosaukumu tiešām neatceros, laikam Monton? vai cits... nu iegāju Lindeksā tur jau, protams, lielāko daļu gribēju nopirkt, bet visumā gribēju atrast kurpes.... bija lieka nauda makā, bet neatradu. Laikam, trešdien turpināsies piedzīvojums, jo dosimies uz Dominu... :) 
tas tā pagaidām īsumā vai garumā viss... :) :) :) 

2 komentāri:

  1. jap, filmai šis tas trūka, bet galvenais, ka bija labi pavadīts laiks :)

    AtbildētDzēst
  2. Nemaz nezināju par šādu filmu :O

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)