Pages

10/27/2014

Piecas lietas

Klīdu pa jaunajiem ierakstiem... Līdz uzdūros ierakstam blogā Mana pasaule rakstam. 

Noteikumi ir pavisam vienkārši vajag uzrakstīt piecas lietas, kas tev nepatīk, kaitina un piecas lietas, kas tev patīk. Sākšu tad ar to, kas man nepatīk:

1. Latvijā novērojama lieta, kad kūst sniegs, līst lietus un uzsalst.. Tad es vienmēr piesmeļu kājas ar ūdeni un sanāk dzīvoties ar slapjām kājām. Un vēl ja nākamajā dienā uzsalst izkusušais sniegs no rīta.. garantēts kritiens man... Es vienkārši uz kājām neturos. Prieks, ka man ir sanācis izvairīties no tā, jo dzīvoju vietā, kur sniegu neesmu redzējusi un termometrs zem 0 vēl nav noslīdējis. Ceru, ka šogad tā arī būs. 
2. Man tracina, kad zupu strebj.... Es vienkārši nevaru izturēt. Priecājos, ka nedzīvoju ar vecākiem, kam ļoti patīk to darīt.. :D 
3. Man reizēm riebjas šejienes laiks. Esmu ieplānojusi brīvdiena, ko darīt un ārā gāž.. Nākas palikt mājās. Labi vismaz nauda pietaupās, bet nu sēdēt mājas.. es to daru visas citas dienas :D 
4. Laikam pašai sev man riebjas, nepatīk tas, ka esmu ļoti greizsirdīga. Vienam ir un man nav... bieži noved pie asarām un sāpošas sirds. Bet es māku priecāties arī par citu laimi. 
5. Asakas... zivju asakas... Es vienkārši nevaru... es vispirms iztīrīšu savu zivs gabaliņu kārtīgi, tad tikai sākšu ēst neskatoties uz to ka kartupeļi jau atdzisuši. 

Kaut kā pirmās četras lietas sanāca ātri, bet pie pēdējas piedomāju.. Bet tad atcerējos... tādēļ laikam ēdu tikai laša fileju... Citas zivis prasa lielas rūpes no manis. :D 
Lietas, kas man patīk

1. Kaķi un suņi... es vienkārši nevaru... ieraugu mīlīgu kaķēnu, kaķi un kucēnu. Man sirds vienkārši ietrīcas. Un tie mīlīgie video... Es varētu stundām ilgi skatīties. 
2. Vasaras lietus. Pēc karstas dienas... kad nolīsts atsvaidzinošs lietus.. pasaule smaržo tik skaisti. 
3. Ziedi, puķes..  es tomēr esmu sieviete un ziedus dievinu. 
4. Latvijas rudens... tās krāsas... tās krāsas... šogad diemžēl rudeni palaidu garām.. bet zinu ka bija skaists. Šeit viss ir zaļš.. 
5. Ziemassvētki... es vienkārši nevaru... mani mīļākie svētki... mūzika, dekorācijas, lampiņas... :) skaisti. 

Tā nu uzrakstīju par sevi kaut ko. Un tagad es izaicinu Tevi... jā Tevi uzrakstīt savas piecas lietas, kas tev patīk, kas nepatīk!

3 komentāri:

  1. Manas piecas lietas (varbūt uzzināsi, ko jaunu)
    Nepatīk:
    1. Visvairāk laikam man nepatīk cilvēks, lai gan esmu cilvēks, es nekad ne sevi, ne viņu nesapratīšu, mistērija;
    2. Bailes, noteikti bailes, iespējams, tāpēc, ka to man ir pietiekami daudz un tās apgrūtina, kaitina, tāpat kā emocionalitāte, bet tas jau ir cits stāsts;
    3. Aukstā zupa. Jā, es esmu no tiem dīvainīšiem, kuriem nu ļoti riebjas šis ēdiens, garšo pēc vēmekļiem, vai arī vienkārši, es nevaru saprast kā kefīram var likt klāt marinētu gurķi;
    4. Izejot no trešā punkta, man nepatīk ja dārzeņus jauc kopā ar augļiem. Katram ir sava vieta, bet šīm divām pasaulēm, manā skatījumā, nav vieta manā šķīvī, tāpēc salātus, kuros ir āboli nepiedāvāt;
    5. Ahhh.... iedomājoties man tirpas skrien, man nepatīk, kad kāds plēš auduma gabalu, tā skaņa, ārprāts, es gribu ielīst kaut kur dziļi, dziļi.
    Patīk:
    1. Man patīk naktis, tas miers, klusums, zvaigžņotās debesis, sajūta it kā visa pasaule ir ieguldīta manā klēpī;
    2. Sapņot, jā es esmu mazais dīvainītis, kurš ir uzbūvējis savu sapņu pasauli, bet tā ir mana vietiņa, kur paslēpties un atrast mazu drošības rokturīti, pie kura var pieķerties, ja nu nav labi;
    3. Roņi, lapsas, suņi, jā tas ir viens punkts, kuššš... Es noteikti esmu iepriekšējā dzīvē bijusi kāds no šiem zvēriem, viņi liek manai sirdij ietrīsēties;
    4. Pļava, noteikti pļava, ar tajā sastopamajiem ziediem, tik dabīgi, tik tīri, man pat ir mīļākā smilga, kas stāv vāzītē - Briza media (google pačukstēs priekšā, kas tā ir);
    5. Koka smarža, aaa tā smarža, ja es būtu vīrietis es noteikti būtu galdnieks, jo koks (nepārprast) mani tā valdzina, es pazūdu...

    AtbildētDzēst
  2. Man patīk tikko pļauta zāle un svaigs smaržīgs siens :)

    AtbildētDzēst
  3. Mani arī tracina zupas strēbēji un čāpstinātāji. Laikam jāiet nervi ārstēt :)

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)