Pages

2/24/2011

lentīšu kurpes

Sveiki!
Kā jau solīju nākošais ieraksts būs par kaut ko! un devu mazu ieskaitu fotogrāfiju. Pareizā atbilde bija kurpītes ar lentītēm. 
Patiesībā esmu kā traka uz tādām kurpēm, man patīk arī laiviņkurpes. :) 







Varbūt pretējā dzimuma pārstāvjiem nebūs skaidrs kāpēc meitenēm kurpes patīk, bet mums tās vienkārši patīk! Varbūt Jums kā manam kursa biedram jāpalasa Cosmopolitan. 
Viņš to lasot, lai izprastu sieviešu loģiku. Tā kā kursā pārsvarā ir meitenes, tad vakar lekcijā atskanēja smieklu viļņi. :D Pasniedzējam arī bija grūti noturēties no sākšanas smieties, bet nu viņš jau kā vecāks centās noturēties. 
Tikko atradu, ka Facebook ir šim vīrietim speciāli uztaisīta grupa! pa labi attēlā. :) Nu tas, ka vīrieši lasa sieviešu žurnālus, bet sievietes lasa vīriešu žurnālus tas jau vairs nav noslēpums. 

Tā nu turpināsim par kurpēm. Vienmēr ar kurpēm man ir saistījusies Kerija Bredšova tā pati no seriāla "Sekss un lielpilsēta". Tie kuri ir redzējuši atceras, ka Lieliskais pirmajā filmā viņai bija uzbūvējis speciālu kurpju skapi. Par kurpēm Kerija varēja atdot visu savu algu un tās ļoti mīlēja. Atceros sēriju, kad Kerijai nozaga kurpes uz ielas un kādu citu, kur viņai kurpes nozaga kāda bērna dzimšanas dienas ballītē. Sērijas beigās Kerija atguva kurpes jaunas. :)  

Labi, ka man nav tik liela kurpju kolekcija, ka nav kur kurpes likt, bet man sāk likties, ka man šī kurpju ēra ir sākusies. Manām kājām ir grūti atrast tādu, kura der. Jo patiesībā mans kurpju izmērs ir 40 vai 41, bet nu jau manā kontā ir divi apavi ar izmēru 42. Kaut mana kāja neizskatās tik liela. 

 Kā izrādās pagājušā gada rudenī kurpes ar lentītēm bija ļoti populāras, bet tagad es darīšu visu, lai tik dabūtu sev uz pavasari bantīšu kurpes. 











Kā izrādās šīm kurpēm lentītes ir piešūtas klāt. Sāku domāt par parastu vienkāršu kurpīšu iegādāšanos un lentītes piešūt pašai klāt. Tas nav īpaši sarežģīti.... vajadzīgs tikai laiks un gribasspēks. Protams, arī kurpes, auduma gabaliņi no kuriem pagatavot lentītes. Sāku domāt kā izskatītos kedas, kurām ir piešūtas lentītes? 














Skatījos, meklēju un sapratu, ka kedām un tāda vieda līdzīgiem apaviem pārsvarā izvēlas šaurās lentītes, bet tās pašas ir ļoti simpātiskas. 









 šādas kurpes varētu valkāt biznesa sievietes. Pie garām auduma biksēm, bet tā lai lentītes redz! Piemēram melns kostīms un zem žaketītes blūzīte vai krekliņš kurpes krāsā.


Šādām kurpēm izskatās, ka gatavās dāvanu lentes vienkārši uzlīmētas virsū.
Visticamāk, ka tā arī ir, jo šis atradu pie kāda no Ziemassvētku rakstiem, bet varētu būt interesants vieds kā pasniegt jaunas kurpes, piemēram mazajai māsiņai.
 neiztiksim arī bez kurpēm manā mīļākā krāsa, jo šo krāsu vienkārši dievinu. :)



iepatikās arī šis kurpes kaut izskatās, ka viņam ir tāda kā puķe virsū, bet tās tomēr ir lentītes. pelēkā dienā visi pamanīs, kas tev ir kājas ;) 

tā kā lentītes nemēdz būt tikai priekšā, tās mēdz būt arī aizmugurē un sānos. šis ir manas favorītu kurpes ar auksto papēdi un lentīti aizmugurē. žēl, ka priekšu neredz! :) 









Tā nu atvadīšos ar kurpēm, kuras man ļoti patīk. Jo tā ir gan kurpe, gan bantīte, gan mežģīnes. šīs trīs lietas man ļoti patīk. kaut reiz veikalā es atrastu šādas kurpes! 
pagaidām čau!
par ko rakstīt nākošo?  

1 komentārs:

Nekautrējies atstāt komentāru! :)