Pages

2/23/2011

viss tas ir oficiāli

Hello! My name is Rasa from Latvia, but soon my home will be England for 2 moths. 
Sveiki! Jā uz 2 mēnešiem manas mājas būs Anglija. Iepriekšējā rakstā minēju tādu lietu kā aupair
Tā nu 9. jūlijā dodos prom. Biļete ir nopirkta... un tagad tik jāgaida zīmīgais datums. :) Strādāšu, dzīvošu pie ģimenes, kura dzīvo 25 minūšu braucienā ar vilcienu no Londonas. Auklēšu 2 meitenītes, kuru vārdu latviskošanu es vēl baidos jo nezinu kā īsti pariezi izrunā. :) viņam ir īpatnēji. Vienai ir 6gadi, bet otrai 12 gadi.  No sākuma tur būšu, kad viņas iet vēl skolā, tad jaunāka man būs jāved uz skolu un arī no tās jāsavāc. :) Tikmēr pa vidu jāizdara dažādi mājas darbi. Bet lielāko daļu, kad tur būšu būs vasaras brīvlaiks, tad sanāk, ka būšu meitenēm izklaidētāja. Tā kā pilsētā ir ļoti daudz parki- parks uz parka, tad nu iesim uz parkiem. varēsim rīkot piknikus. Gatavot, ko garšīgu virtuvē... vēl visādas lietas, ko vien meitenes vēlēsies. 
Bet ir lietas, kuras es gribu izdarīt esot Anglijā pagaidām tās man ir tikai trīs, bet ceru, kas saraksts apaugs ar dažām lietām vēl:
1) nostiprināt angļu valodu;
2) aizbraukt uz Londonu (apskatīt ievērojamākas tūristu vietas);
3) aiziet uz STARBUCKS un ko nopirkt! :) 




Tas tā īsumā iesākumam būtu viss par Anglijas lietu. :) 
Bet pagaidām ir akcija man ar kursa biedreni: "Iesper ziemai"! Gaidām idejas kur, kad un kā varētu rīkot šo akciju. Vai tā ir tiešām iesperšana ziemai? vai roka m kādu lauku vaļā, lai redz zāli. Vai apkārtni pie LU SZF pārvēršam par pavasara valstību? Gaidām jūsu idejas, kaut tepat komentāros apakšā! :) Aizbaidīsim ziemu un lai sākas pavasaris, kad ir silts.... :) 

Nākošais bloga ieraksts būs par:
variet minēt vai par kurpēm vai par cigaretēm, vai par sievietēm krūšturos! :D 

bet pagaidām man mazs bye Jums visiem! Saudzējiet sevi un tiekamies drīz! :) 




5 komentāri:

Nekautrējies atstāt komentāru! :)