Pages

10/21/2010

sveikiņi!

izklausos pēc Flandersa, bet man iet jaukiņi! :) 
vispār sēžu un garlaikojos kaut apzinos, ka darba ir daudz, bet nu slinkumiņš! Kaut ko jau pameklēju un rīt visu apkopošu, lai varu nosūtīt kādam. :)
Ar vienu acu skatienu vēroju MTV šovu TEEN MOMS. Nu palikt stāvoklī jaunai ir diezgan, kas savāds, jo patiesībā tu vēl esi pusaudze un gribi baudīt savu dzīvi nevis mājās rūpēties par kādu. bet nu bērniņs ir Dieva dāvana un tas ir jāmīl un jāciena, jo citām sievietēm bērnu nevar būt. Arī pāri cenšas un cenšas, bet nekas nesanāk. 
Rīt vispār sola sniegputeni! Nu tā kā sniegs man ļoti patīk, tad es jūtos pat nedaudz laimīga. 
Vispār atkal un atkal saskaros ar problēmu vai tas, ko es daru ir patiešam tas, ko es vēlos. Bet nu Laura man jau teica, ka es ļoti ātri mainu savas domas vienkārši sakot ar mani ir grūti.
kā man gribās kaut kur aizbraukt. Es pat nezinu, kur. Gribu kaut kur aizbraukt un vienkārši padomāt. Šodien taisot ēst sapratu to, ka es gribu būt tomēr pavārs, kurš gatavo cilvēkiem ēst, jo tas man patīk. Vienkārši es īsti nesaprotu, ko vēlos, kas es gribu būt un vai tam visa ir jēga.



nu pirmo sniegu esmu jauki sagaidījusi ar pirmo piparkūku un pirmo mandarīnu. :) Vispār gribās uzcept pannu ar tikko no krāsns izvilktām piparkūkām un tās apgleznot ar glazūru. Bet piparkūku mīklu vēl nepārdod! ;( pašai riskēt taisīt īsti iegribās un ja nu nesanāk. Bet nu eksperimentēt virtuvē man patīk :)
Labi es došos gulēt!


1 komentārs:

  1. Apbrīnoju cilvēkus, kuriem piemīt tāda pacietība, lai pagatavotu ko tādu!

    AtbildētDzēst

Nekautrējies atstāt komentāru! :)